Jumaat, 11 November 2011

aku kecewa.....

semalam ngn ary ni aq ase kecewa sgt bab bapak aku x nak blikan laptop yang keempat untuk aku..:'( aku dah cuba macam2 care dah puas pujuk bapak aku bincang elok2 ngn bapak aku....yang aku akan bayar balik duit die pas aku kje tapi bapak aku tetap berkeras gak tak nak blikan laptop idaman aku...:'(...hurm.....klo camni la gamaknye...kalau diikutkan takwim yang aq dah kire2 sendiri semlam memang aq terpakse tggu lagi 4 tahun la nampaknye nak pakai laptop kegemaran aq....laptop kegemaran aq jenama hp DM6....tapi klo dah camni la keadaan nyer aq terpakse lah tggu lgi 4 tahun baru la aq leh bli laptop idaman aq ni tu pon klo model ni masih available...:'(....ya Allah sampai kapan aku harus bersabar dengan sume ni???! k masalahnye skunk ni aq pakai laptop acer 4743 tapi yang paling mendukacitakan bagi aq model ni die punye disadvantage punye la banyak dengan touch pad yang keras nak mampos+speaker cam ayam(bunyi yang ado!!! klo bukak movie kat laptop bunyi tu cam angin je!!)banyak la lagi yang aku malas nak tulis kat sini...tapi aku tulis entry ni just nak luahkan perasaan aku dan releasekan sket tension dalam pale otak aku ni......!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan